maandag 30 januari 2012

Ups en downs van enkele dames

We zullen de ups en downs van enkele dames nauwgezet volgen.

Jannie, wil 37 kilo afvallen en dat lukt al behoorlijk, ze heeft even in een dipje gezeten maar nu gaat ze er weer helemaal voor. Jannie is al enkele maanden aan het Ladylinen en het gaat haar redelijk goed af, ze hoeft niet de hele dag honger te lijden en met mijn voedingsprogramma heeft ze s'avonds geen honger, wel heeft ze af en toe de neiging om toch iets fout tot zich te nemen en daar reageerd de weegschaal dan ook gelijk op. Jannie ga zo door dan zullen we samen het doel dat je voor ogen hebt zeker bereiken. Ze is inmiddels 20,3 kwijt is. Ik ben trots op je.

Kiha, wil 19 kilo afvallen en heeft mijn steun hier zeker bij nodig, alleen lukt het haar niet en dan ben je bij Ladyline zeker op de goede plek. Kiha is nog net voor de kerst gestart met mijn voedingsprogramma en heeft ondanks de feestdagen al een goed begin gemaakt. Ze is inmiddels al 3 kilo kwijt en dit zullen er zeker meer worden.Goed zo, vertrouw erop en samen gaan we dit redden, al zullen er ook nog wel wat obstakels komen.

Mika, wil 22,5 kilo afvallen en is sinds half januari 2012 aan het Ladylinen. De start is goed 1,5 kilo is ze al kwijt en de motivatie is er bij haar zeker. Ik zou zeggen ga zo door, hou vol en we zullen met vallen en opstaan (want dat zal zeker gebeuren) het einddoel bereiken. Je doet dit niet alleen.

Heel veel succes dames.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten